veckoslutet

hejsan förlåt har inte bloggat har inte orkat. Nå skall berätta om mitt vs på fredag var jag ingentans bara hemma och to det lugnt för skulle på lör på en fest. På lördag får ja först o köpa lite k.18 grejs hihi men det var inte till mej utan mina vänner. Sedan gick ja o träffa pönde sampo o olle och vi for tillsammas till den som hade festen. När vi kom dit var det inte ennu så mycke människor men det blev nog jag for ca 12 därifrån för mådde så illa och när ja kom ut ba spydde jag i nå snön hade sidu drucki ganska mycke vodka sedan fick ja hikka och mådde helt jätteilla och människor ba fråga har du spytt mej där på spåraholpan sedan to ja tåget hem och gick o sova och har haft ganska dålig dag ida har mått illa som vanlit -.- har ida vari hos min momi o mofa för vi fira min momis födis och äti kaka och sånt var helt kul men måst börja fara till 3ningarna skulle inte alls orka fara e trött o mår illa men nåjo bloggar mera imorgon hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0