Packapackapacka

hejsan ida försov ja mej ti medelhavskök men vi hade vikarie kom ca 20 min försenat men de va int så farlit nä vi hade vikarie sen hade vi 45 min enkku o vi ba tjicka på leffa sen sluta vi kvart över 12 chilli ida faktist. Sen fo ja ti ama sen fo vi ti chios där va amanda o ipi sen  fo amanda så fo jag ipi o ama på stan och sen ti ipi sen fo ja hem fö ja måste fara o titta på min syrras gammeldans och packa. Min syster gammeldans var just bra alla hade jättefina klänningar och hår och allt sånt. Nu skall ja börja gå i dushen och packa de sista sen krypa i sängen o sova e faktist jättetrött och måst vakna imorgon halv 7 inte så skojit men blir rolit o fa ti turkie om ja inte kan blogga från turkie säger ja ti alla er trevlit sportlov !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0