hemma

hejsan! nu e ja tibax hemma helt skönt fast flygresan var tung vår flyg fo kl.5 på moronen så vi måste stiga upp ca halv 2 och bussen for från hotellet 10 över 2 så man var väldigt trött. Jag sov ganska mycke i flyge men vakna hela tiden kunde inte sova ordentligt. Min väska vägde typ 20 o när vi fo vägde den typ 15 ba o sen fråga mamma vaffö väger den så mycke har du någo flaskor där? ja ba nää de e vattenpipan hon ba aa okei. Mina flaskor hade som tur inte gått sönder dom går ju ibland men hade sagt dom runt i 3 plastpåsar så det inte skulle läcka om dom skulle har gått sönder. Jag blev inte heller fast í tull och ja hade endo ganska mycke som tur blev ja int men man blir typ aldri. Nu har ja ganska mycke sidu drickor och tobak hihi de e chillll men köpte ju tobak också ti vänner =) nå bloggar mera imorgon hejdåååååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0